2010. május 12., szerda

Nyíregyháza Biketrial.hu sorozat 1.forduló





Nyíregyházán került megrendezésre az év első versenye, a Biketrial.hu jóvoltából. Ez a verseny egy sorozat első megállója volt. A hazai profik számára egy külön kategóriát hoztak létre, a neve SuperElite. Ebben a kategóriába a pályák nagyon hosszúak voltak brutális ugrásokkal. Erőnlétben jól bírtam, bár van még min dolgoznom. A teljesítményemmel elégedett vagyok, jól teljesítettem a pályákat, bár úgy hiszem lesz ez még jobb is idén. Sikerült fölényes győzelmet aratnom, így vezetem a sorozatot!
A második helyezett, Erdélyi Ádám lett, harmadik helyen Leskó József végzett! A pályák színvonalával elégedett voltam, remélem hasonló nehéz versenyekre számíthatunk a továbbiakban is! Köszönet a szervezésért Pap Péternek, Dücsinek,Viktornak és a többieknek!

1 megjegyzés: